تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت




تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت.

فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت!

در 20 سپتامبر، نمایشگاه و سمینار بین المللی ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات مصالح ساختمانی و ماشین آلات معدنی چین(BICES 2023) و و مراسم راه اندازی 500 تامین کنندگان اصلی در پکن برگزار شد. تراینگل بعنوان تولید کننده برجسته قطعات ماشین آلات در چین، با قدرت و قابلیت نوآوری در لیست ظاهر میشود.

فهرست 500 تامین کنندگان اصلی ماشین‌آلات ساختمانی چین در سال 2023 توسط مجله ماشین‌های ساختمانی چین و به طور مشترک توسط سازندگان اصلی ماشین‌آلات ساختمانی مانند Sany ،Zoomlion ،XCMG ،Liugong و SDLG/LGMG حمایت می‌شود.

مبتکران فناوری، تولید کنندگان پیشرو در صنعت ماشین آلات ساختمانی چین و مدیران ارشد از تامین کنندگان پیشرو ماشین آلات ساختمانی در داخل و خارج از کشور در این اجلاس شرکت کردند و بحث مهمی در مورد توسعه آینده، گسترش جهانی، بهبود نفوذ بین المللی، و نوآوری و ارتقای فناوری داشتند.

کمپانی تراینگل همواره محصولات و خدمات با کیفیت و حرفه ای را برای صنعت ماشین آلات ساختمانی ارائه می کند. در حال حاضر تایر تراینگل یک OTR و مجموعه محصولات لاستیک ماشین آلات معدنی را با طیف کاملی تشکیل داده است که ده سری محصول را برای اهداف مختلف پوشش می دهد: کامیون کمپرسی، کامیون های مفصلی، لودر، گریدر، اسکراپر، ماشین آلات معدن زیرزمینی، جرثقیل و وسایل نقلیه جاده ای.

تراینگل انواع لاستیک‌های جدید ماشین‌آلات ساختمانی را در بازار جهانی عرضه کرده است، که می توان : لاستیک‌های جدید کامیون دامپ پهن پیکر، لاستیک‌های OTR با پایه چند منظوره، لاستیک‌های OTR با سرعت بالا و سری جدید L5 و محصولات جانبی ارتقا یافته چندین ماشین آلات ساختمانی برای Caterpillar، Komatsu، Sany، SDLG و سایر OEMها را نام برد.

در این رویداد، لاستیک تراینگل اظهارنامه نوآوری کیفیت صنعت ماشین آلات ساختمانی چین در سال 2023 را با همه شرکت کنندگان امضا کرد.

همچنین تراینگل نوآوری متمرکز بر زنجیره صنعت را مدیریت می کند، توسعه صنعت با کیفیت بالا را ارتقا می دهد و با شرکای خود برای بهبود انعطاف پذیری زنجیره تامین و ایمنی صنعت ماشین آلات ساخت و ساز چین، همکاری می کند.

در آینده، لاستیک تراینگل به بهبود تحقیق و توسعه، نوآوری های تولید، خدمات و کنترل کیفیت کل فرآیند، ادامه روند مدیریت زنجیره تامین و ارائه راه حل های بهتر برای صنعت ماشین آلات ساختمانی ادامه خواهد داد.



منبع: https://en.triangle.com.cn/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0